Igång igen!

Har tyvärr inte gjort så mycket smycken på ganska många månader. Nya jobbet har tagit mycket tid och energi och dessutom har jag lidit lite av idétorka. Inspirationen är inte tillbaka till 100% men jag har gjort lite gamla designer i nya färger. Och något lite nytt har väl också tillkommit, om än inte något revolutionerande nytt.
Flätat armband i brunt läder med antiksilverfärgade detaljer.
Flätat armband i brunt läder och antiksilverdetaljer.
Grov silverfärgad kedja med stora länkar och ett hänge med frostat silverfoilhjärta.
Hjärtan finns i dessa färger.
Dessa ringar sålde bra förra omgången så jag satsade på att göra lite fler. Lite nya färgkombinationer. De är lika populära denna gång.
En av dem passade ihop med ett armband som jag gjort tidigare. Detta set blev en 40-årspresent till en väns vän.
En blå färgkombination till min systerdotter.
Ett set i brun-beige. den mörka pärlan är en sk peacock som skimrar lite som en oljefläck i alla olika färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0